Kun med Kondom FAQ

 

Her finder du svar på en række ofte stillede spørgsmål om Kun med Kondom kampagnen.

 

GENERELT

Hvad koster det at være med?

Hvornår kan jeg tilmelde mig?

Kan jeg lave aktiviteter i andre uger end kampagneugerne 37-38?

 

KAMPAGNEMATERIALER OG UDSENDELSER

Hvornår udsender I materialekasser?

Jeg har fået færre kampagnematerialer, end jeg har bestilt, hvorfor?

Hvordan kan man få flere kampagnematerialer?

Kan jeg bestille flere kampagnematerialer mhp at etablere et lager til øvrige indsatser i årets løb?

 

ORGANISATORSIDEN

Jeg har ikke modtaget mit password til Organisatorsiden, hvad gør jeg?

Mit password virker ikke/jeg kan ikke logge på Organisatorsiden

Jeg har nyere information om relevante, lokale aktører i min kommune, end den som er angivet på Organisatorsiden - hvordan opdaterer jeg?

Hvor kan jeg få mere hjælp til at anvende Organisatorsidens funktioner?

 


Hvad koster det at være med?

SVAR: Deltagelse i Kun med Kondom kampagnen er gratis for alle. Bestilling af ekstramaterialer er dog omfattet af et porto- og ekspeditionsgebyr.

TILBAGE TIL TOPPEN


 

Hvornår kan jeg tilmelde mig?

SVAR: Du kan tilmelde dig Kun med Kondom fra medio marts måned og frem til og med juli måned. 

TILBAGE TIL TOPPEN


 

Kan jeg lave aktiviteter i andre uger end kampagneugerne 37-38?

SVAR: Bedst er det, at kampagneaktiviteter så vidt muligt afholdes op til, under eller i forlængelse af kampagneugerne, da kampagnens samlede synlighed herved bliver størst. Er der en ungemålrettet event i din kommune i uge 35 eller en oplagt koncert i uge 39, er det naturligvis oplagt at udnytte tilstedeværelsen af mange unge i din forankring af Kun med Kondom.

TILBAGE TIL TOPPEN


 

Hvornår udsender I materialekasser?

SVAR: Materialekasserne udsendes i august måned. Da vi sender ud til 1000+ tilmeldte aktører kan vi ikke love en eksakt dato for din udsendelse. Tilmeldte kommuner modtager som de første deres kampagnematerialer. Herefter sender vi ud til lokale, tilmeldte aktører.

TILBAGE TIL TOPPEN


 

Jeg har fået færre kampagnematerialer, end jeg har bestilt, hvorfor?

SVAR: Kun med Kondom vokser år for år til nye størrelser med stadigt flere tilmeldte aktører. Det er vi rigtig glade for - på den måde eksponeres flere unge for kampagnebudskabet og forebyggelsesindsatsen forbedres. Det stigende antal tilmeldte aktører betyder også, at vi er nødt til at økonomisere med kampagnematerialer. Nogle tilmeldte aktører bestiller en urealistisk mængde materialer, som vi ikke kan imødekomme. Husk at der er tale om ønsker - ikke ordrer. Ud fra princippet om at tilgodese så mange som muligt bedst muligt, kan nogle derfor opleve, at der er reduceret i pågældendes kampagnematerialer.

TILBAGE TIL TOPPEN


 

Hvordan kan man få flere kampagnematerialer?

SVAR: I august åbner vi for muligheden for at bestille et supplement til din materialekasse. Dette sker på vores webshop (link følger, når siden er online). Ekstramaterialer er gratis, men dog omfattet af et porto- og ekspeditionsgebyr.

TILBAGE TIL TOPPEN


 

Kan jeg bestille flere kampagnematerialer mhp at etablere et lager til øvrige indsatser i årets løb?

SVAR: Nej. Kun med Kondom materialer skal anvendes op til, i og i forlængelse af kampagneugerne 37-38. Hensigten med materialerne er ikke at muliggøre et lokalt årslager. Desuden udstyres flere kampagnematerialer ofte med online-referencer (fx sms/QR-kode, links til online-konkurrencer etc), som deaktiveres efter kampagnens afvikling.

TILBAGE TIL TOPPEN


 

Jeg har ikke modtaget/jeg har glemt mit password til Organisatorsiden, hvad gør jeg?

SVAR: Dit password sendes til den mail, du angiver under tilmelding. Tjek derfor først, at din kvitteringsmail ikke er endt i dit eller arbejdspladsens spamfilter. Dette sker indimellem, især hvis dit mailsystem har et højt sikkerhedsniveau. Er din mail bortkommet eller er den ikke til at finde, kan du få oplyst dit password ved at skrive til os på kunmedkondom@sexogsamfund.dk

TILBAGE TIL TOPPEN


 

Mit password virker ikke/jeg kan ikke logge på Organisatorsiden

SVAR: Undgå at taste dit password manuelt ind. Kopier i stedet dit password fra din mail direkte over i formularfeltet i Organisatorsidens logon-boks. Et stort i og et lille l (hhv. "I" og "l") kan se identiske ud, men en fejlindtastning gør, at systemet ikke kan genkende dig. Sørg også for at undgå at medtage mellemrum efter dit password, når du markerer dette mhp. kopiering til formularfeltet. Endvidere virker dit logon kun, hvis du anvender den mailadresse, du også har angivet under tilmelding. Altimens der skelnes mellem store og små bogstaver i passwordet, er dette ikke tilfældet i emailfeltet. NAVN@mail.dk og navn@mail.dk er altså begge gyldige indtastninger.

TILBAGE TIL TOPPEN


 

Jeg har nyere information om relevante, lokale aktører i min kommune, end den som er angivet på Organisatorsiden - hvordan opdaterer jeg?

SVAR: Som regel er jeres lokalkendskab bedre end vores, og der vil derfor indimellem være forældet information på listen over relevante aktører i din kommune, som du finder på Organisatorsiden. Opdager du dette, vil vi opfordre dig til at fortælle os det per mail. Så retter vi til.

TILBAGE TIL TOPPEN


 

Hvor kan jeg få mere hjælp til at anvende Organisatorsidens funktioner?

SVAR: i 2013 lagde vi 3 videoer op på youtube om Organisatorsiden - svarende til dens tre sektioner "Mine Aktører", "Mine Opdateringer" og "Download Materialer". Du finder disse videoer her (åbnes som pop-up vindue):

Organisatorsiden opdateres grafisk/visuelt i 2014, men grundfunktionerne er fortsat de samme. Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på kunmedkondom@sexogsamfund.dk

TILBAGE TIL TOPPEN